Mixed feelings

Hey!
Sitter just nu här och sjunger med till massa låtar, trots min hesa stämma. Haha, tur att ingen hör (mamma är hemma, men hon dammsuger just nu ;P) oj, nu plingar det på dörren, bäst att öppna!

Sådärja. Men jag mår faktiskt lite bättre idag, fast när jag steg upp tänkte jag att jag nog egentligen borde undvika att stiga upp... hade ont i huvet, ont i halsen och kunde inte prata. Men det mesta av det har nu sakta börjat försvinna.

Det var lite komiskt igår när jag skulle kolla lite tv på kvällen. Jag har ju bara de där gratiskanlerna på min mini-tv, MEN igår upptäckte jag när jag tryckte på fel knapp att femman funkade (?). Det gjorde absolut ingenting för mej att den funkade. Sen började jag kolla om även några andra kanaler funkade och jag blev allt lite förvånad när typ alla kanalerna funkade... inklusive canal+ och de där kanalerna. Haha, och det var nog då jag fattade att det antagligen var nåt lurt på gång. Kollade nyss om de fortfarande funkade, men icke. Det var ju lite synd :P jag hade inte haft nåt emot det!

Snart ska jag iväg med mamma och övningsköra lite, vilket jag verkligen verkligen borde. Hoppas jag kan koncentrera mig lite bättre denna gången! Min förra körlektion var ju ett skämt. Sen ska vi åka och handla efter det. Usch det är helt sjukt vad fort dagarna går när man inte jobbar, går i skolan och sånt. Jag hade hellre jobbat än att bara låta dagarna försvinna iväg, men jag vet ju inte när jag kan jobba. De ringer ju när det behövs! Vill ha ett lite mer fast jobb tror jag, fast ändå inte... Åh det är så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0