Körkort

Hello!
Jag vaknade av att min mobil ringde innan och tänkte att det var jobbet som ringde, och just när jag låg där i min sköna säng insåg jag att jag inte ville jobba idag. Så det var ju tur när jag såg att det var th som ringde. Hon berättade att hon precis tagit sitt körkort! Grattis kära vän, detta måste vi fira snart ;)

Jag har alltså ännu en ledig dag framför mig. Men det känns faktiskt ganska bra, för idag känner jag för att plugga teori (! de dagarna måste man fan ta vara på om man har turen att känna för det nån gång :P). Sen ska jag övertala min far att vi ska övningsköra sen när han kommer hem! Idag ska jag inte vara rädd för att köra på vägen, för jag vill ju fan komma nånstans liksom.

Nu är det teoriplugg som gäller, så stör inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0