Keep a secret

Oj nu gick strömmen! Vilken tur att man har bärbart med batteri och allt (;

Men nu återkom den, det var väl nån som rörde vår tvättmaskin då kan detta hända konstigt nog! Jag måste duscha nu, men det är så kallt så jag är inte så taggad.

Jag körde bil innan, och jag gjorde mitt bästa. Haha, men jag råkade väl glömma att blinka och växla upp några gånger. Och så körde jag nästan på en person med hund (utan reflex dock, fyfy). Men annars gick det asbra. Man måste tänka positivt.

Fast jag ska inte säga nåt om det där med reflexen förresten, jag använder ju inte heller det så flitigt. Haha det är ju lite dumt då att jag sitter och blir arg på de som inte har det i mörkret när jag kör när jag inte själv är så duktigt heller.


Om jag hade haft en sån här snygg reflex så hade jag ju lätt övervägt att börja använda!

Justja, duschen var det jag skulle till.












PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0