In fate's hands

Godmorgon! Idag har jag sovit ut och känner mig piggare än någonsin. Nästan iaf. Det var väldigt skönt att få sova hur länge jag ville, och om det inte vore för att jag glömt stänga av min mobil-väckarklocka som var inställd på 9.00 så hade jag säkert fortfarande sovit. Jag lyckades somna om lite till efter det, men sen vaknade jag en gång till och då var det kört. Så jag gjorde frukost ist.

Min pappa fyller år idag, så grattis till honom. Inväntar lite släktingar som ska komma och fira honom snart. Själv sitter jag här och orkar inte göra mig i ordning, jag lyssnar hellre på musik.

Det var ganska segt att jobba igår, även om det inte handlade om så många timmar. Var ju bara 16.45 - 20.30. Men det var inte så jättemkt folk så då hade man ju inte så mkt att göra. Fast det är ju jobbigt när det är för mkt också. Sen så fick jag vänta på bussen som gick 22.40, för det var ingen som kunde hämta mig (då hade det passat perfekt med körkort!) så jag gick till mormor.

Nä nu måste jag kanske klä på mig lite kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0