I have a dream

Ibland tror jag att jag borde ha fler drömmar! Många verkar ha så stora drömmar även om de kanske är lite orealistiska. Men jag, jag är alltid så himla realistisk av mig och begränsar verkligen mina drömmar så mkt som möjligt. Har typ alltid tänkt "nämen det kommer ändå aldrig att inträffa" och blablabla. Men det kanske är det som är det speciella med drömmar liksom? Kan inte jag fatta det? En dröm är till för att ha något att sträva efter. Det betyder ju inte att det måste inträffa inom någon gång. Så detta ska jag alltså lära mig, att drömma lite mer. Låt inte verkligheten stoppa dig, therese. (Haha, nu skriver jag till mig själv också).

Detta var dagens visdomsord!

Dream on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0