Hål

Hello!
Gick nyss en runda som jag inte gjort på flera år känns det som, iaf inte på en vecka. Idag kände jag mig hyfsat frisk så jag tog mig alltså ut. Var värsta skönt att gå, även om det var lite för kallt för min smak.

Usch jag har jätteont i min tand, antar att det är ett av mina fem-början-till-hål som har blivit ett hål! Haha jag har typ alltid massa början till hål när jag går till tandläkaren och undersöker mig. Men nu måste jag säkert laga igen om det nu är ett hål jag gått och skaffat mig. Ont gör det iaf!

Nä nu tänkte jag vara duktig och fixa lite mat till mig! Jag ska kanske övningsköra med pappa sen när han kommer hem, om han orkar. Hoppas det, annars får det bli imon eller nåt.

Ikv ska jag träffa th och ha bonde söker fru kväll (;

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0