Freeze

Hello!
Är nyss hemkommen efter en dags jobbande. Var inte planerat, men det var en som ringde och frågade om jag kunde jobba på livs idag och plocka upp massa varor och så. Egentligen skulle jag bara jobba halv 2 till 6, men sen fick jag även ta över ett pass i kassan också. Så det blev alltså en lång dag. Det var tur att det inte var så mkt folk idag, för om det hade varit det så hade jag inte hunnit med min sista buss som opassande nog (tycker iaf jag :P) går vid 20.20 som man oftast brukar missa med sisådär 5-10 minuter annars. Jag ställde till det litegrann och lät någon annan räkna mina kontolappar, och en annan fick räkna korvbods-kassan som någon av oss två som satt där nere skulle göra. Allt för att jag skulle hinna med min buss! Men de gångerna jag gör det så finns det faktiskt tack och lov andra alternativ. Kan t.ex. ringa hem och försöka övertala mina föräldrar och om inte det går så kan jag plinga på hos min mormor och fråga om jag får sova i hennes soffa.

Jaja, nog om det. Innan jag jobbade så hade jag körlektion. Det gick rätt bra faktiskt :)

Usch det är så kallt. Trodde jag skulle få köldskador när jag plockade upp varor, för de flesta varorna jag fick ta hand om befann sig i och väldigt nära kyldiskar. Brrr säger jag bara. Mina fötter blev typ is.

Nu ska jag inte lägga ner mer tid på detta inlägget. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0