För tidigt

Godmorgon blogg!
Hade ställt min mobil på halv tio, men trots detta så ville min kropp gå upp vid halv nio. Jag förstår inte riktigt varför jag numera inte kan sova länge alls? Innan kunde jag ju sova till, ja så länge det går att sova. Det kanske är för att jag har blivit äldre? Så nu är det alltså inte länge kvar tills jag känner mig som en pensionär och stiger upp kl. 5 eller nåt. Hjälp! Men nä, det kommer inte hända än, hoppas jag.

Iaf, anledningen till att jag ens ställde min klocka överhuvudtaget var för att jag ska till stan med min kära kompis th. Hon är ledig idag, så man får liksom passa på att ses när tillfällena erbjuds! Och för att få ut något positivt av min för tidiga uppstigning så behöver jag ju inte stressa eller skynda mig alls. Hinner ju liksom blogga nu efter min frukost :P

Ska lyssna på some nice music och sedan ska jag fixa till mig!
PUSS och ha en bra dag :)


Har förresten köpt en ny kamera eftersom att min andra kamera inte tålde att jag råkade sätta mig på den! Hmpf, dålig kvalité eller vad? ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0