Farsdag!

Hey!
Idag känns som en ganska typisk söndag enligt mig. Det är farsdag, så jag får vara lite extra snäll mot pappa. Det lär gå bra med tanke på att han är iväg med nån båt han köpte igår. Men jag hann iaf ge honom en trisslott som han faktiskt vann på! Bara 25 spänn iofs, men det är alltid nåt (;

Jag försökte vakna tidigt idag, för igår vaknade jag vid halv ett! Jag blir så otroligt seg när jag sover så länge, och jag vill inte vara seg idag med. Fast hade ju hellre varit seg idag än igår, men nu är det försent att tänka så.

Var med th och carro igår! Det var längesen vi träffades så det var kul :)

Idag ska jag plugga lite till mitt framtida körkort. Har näästan läst hela boken nu iaf, men lär ju behöva läsa den en gång till. Det jobbiga är att jag har glömt hur man pluggar numera. Jag hade verkligen inte pallat med att plugga på nåt universitet nu! Vill hellre jobba.

Har betsämt att jag ska söka jobb lite mer aktivt! Jag fick lite mer tider inför jul på börjes, men det var bara två lördagar som jag fick schemalagt. Så jag ska faktiskt säga till min handledare på arbetsförmedligen att jag inte har fått så mkt jobb på mitt "extrajobb" till julen. För jag skulle ju kunna jobba på ett annat jobb också, utöver börjes (; jag behöver ju faktiskt inte ens tacka ja om de ringer och frågar om jag kan jobba.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0