Får se

Hello!
Vaknade trots min sovmorgon vid lite över 8 idag, och pigg som jag var bestämde jag mig för att gå upp. Jag gick en lång runda, och jag gick värsta fort så jag blev helt varm så sen blev det en dusch efter det! Haha, och NU känner jag mig trött igen :P Men nu kan jag ju inte sova, för jag måste göra mig i ordning och sen äta och sen ta bussen till jobb. Börjar ju vid halv tre idag. Slutar vid halv nio så jag kommer antagligen inte hinna med den sista bussen, så jag får antingen bli hämtad av någon eller fråga om jag får sova hos mormor. Det är ju skönast att komma hem, men får se helt enkelt.

Mitt hår har inte torkat ännu, så jag måste nog söka upp min fön nu!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0