En del glider runt på en räkmacka

Kan man nysa ihjäl? Isåfall borde jag nog börja oroa mig. Har seriöst nyst ca 50 ggr idag, och min syrra håller med, haha. Usch det är inte så kul som det låter. Vet inte vad som får mig nysa? Hm, jag kanske inte tål mig själv.

Anywho (kan man säga så?)... min syrra gav mig nyss den kluriga uppgiften att koka två ägg! Om jag ska vara ärlig så har jag inte kokat ägg så mkt i mitt liv, så jag är inte 100 på hur man gör för att få de hårda :P jag är en sån som föredar stekta ägg, så det kan jag! Men koka är lite värre alltså. Vi ska göra alldeles egna räkmackor och då sa hon att man ska ha ägg på. Oj måste kolla hur det går för dom nu!

Enligt mina beräkningar ska det vara 4 minuter kvar innan mina perfekta ägg är redo att ätas! Hoppas kan man ju iaf...

Jaja över till annat än ägg. Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt mer intressant än att nysa. Min syrra och jag ska kolla på film och sånt mys. Haha, insåg nyss att jag sett en jävla massa filmer på senaste tiden. Det är så det går när man bara jobbar extra, har jag till mitt försvar!

Imon, om jag inte tappar denna känslan jag har, ska jag ringa runt till alla möjliga ställen i hela växjö och fråga om nån behöver mig :)

Nu måste jag hjälpa till med våra räkmacks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0