Effektiv

Denna dagen har varit allmänt långtråkig. Men det kanske beror på att jag gjort såna där tråksaker hela dagen lång. Städat och handtvättat. Ja, man kan säga att jag har pendlat mellan de två sakerna. Fast jag lyckades faktiskt klämma in lite Scrubs och teoriplugg ändå. Så jag har varit lite effektiv av mig idag.

Nu har jag ont i huvet. Tror det kan bero på att jag är hungrig, så jag tänkte se om det finns någon mat att laga därnere. Det kan vara så att någon håller på med maten, men det är ju jag isåfall ovetandes om! (Haha, jag orkar inte laga mat :P)

Imon ska jag faktiskt jobba, halv tre till halv nio. Blev värsta glad när de ringde, för jag vill jobba iaf en dag varje vecka (men helst lite mer såklart). Jag klarar inte av att gå runt hemma här mer än en dag i rad. Och sen behöver jag ju pengar med!

Får väl gå ner och kika om det står någon mat på bordet eller inte (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0