Early

Vaknade alldeles för tidigt idag. Det var inte för att min mobil ringde, utan det var jag som vid 9.00 kände mig pigg nog att gå upp. Haha, fast iofs så kan det kanske bero på att jag la mig ganska tidigt igår, för att jag hade ont i hela min kropp, som dessutom också var helt frusen!

Den enda som var vaken när jag steg upp var Axel, som denna morgon var jobbigare än vanligt :P fast jag gillar honom ändå!

Nu kom min mamma hem på sin lunch, så nu ska jag med äta lite hade jag tänkt. Sen efter det ska jag kolla på en skräckfilm vilket känns väldigt passande en sån här regnig och blåsig dag (fast det är det ju iofs alla dagar typ).

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0