Deep

God, jag är helt förkyld. Boring skulle man kunna sammanfatta det. Jag hade ju planerat att träffa min vän th, men nejdå, det går ju inte för att jag är sjuk. Men aja, vi får ses mer nästa helg ist! Jag känner att det enda jag kan och har gjort idag är att ligga i min säng under mitt täckte och vänta på att bli frisk! Bah, så tråkigt.

Jag vill duscha nu, men jag fryser alldeles för mkt. Och visst kommer jag bli varm när jag duschar i varmt vatten, men det är den där kalla känslan efter man har gått ut ur duschen som jag inte vill åt. Så det innebär alltså att om jag duschar nu är det stor risk att jag fastnar där för alltid. Nä, nu ska vi inte vara alldeles för drastiska ^^

Jag vill ha ett heltidsjobb. Jag vill ta körkort. Jag vill flytta härifrån. Jag vill vara en bra människa. Jag vill sluta tänka.

Give me?

Nä nu ska jag nysa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0