Blueberry

Nu är jag hemma igen från Göteborg. Det var kul att vara där, och träffa morbror och kusiner! Var ju som sagt väldigt längesen, så det fanns mkt att prata om :) Har också hunnit med att shoppa litegrann såklart. Jag och mamma gick runt där i nordstan och jag ville gå in i alla affärer typ, haha. Men jag har mer pengar över än väntat.

Igår på kvällen så åt vi världens godaste lax typ, sen dracks det även en hel del vin! Jag och min syrra hängde med kusinen edvard till nån av hans kompis där det befann sig ännu mer kompisar, så det blev ju trevligt!

Har varit konstant trött idag, och sitter just nu med världens huvudvärk. Gick en runda innan efter att jag kommit hem, trots min trötthet, och kom då på att jag inte druckit varken vatten eller så mkt annat drickbart under dagen (förutom väldigt stark kaffe) så jag höll på att törsta ihjäl där jag gick, haha men jag klarade mig hela vägen hem och drack två hela glas med vatten! Träffade på th när jag gick med! Weey, henne har jag saknat i helgen! Ska ringa henne snart för att ha ett lite mer ingående samtal, för vi pratade inte så länge då.

Ikv ska jag hålla mig varm med massa glögg! Är väldigt sugen på det nu, men det är väl kanske för att det är första advent och då är det nästan obligatoriskt att dricka glögg enligt mig! Imon är det 1 december, och jag behöver väl inte nämna ännu en gång att jag tycker tiden går så jäkla fort.



 
I år är det blåbärsglögg som gäller, och det låter som en ganska spännande smak, dont you think?



Nu ska jag packa upp lite av mina inköp från gbg! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0