Årets julklapp

Jag bestämde mig såhär på en seg och ledig dag att jag skulle skapa lite julstämning i mitt rum. Det tog ca fem sekunder att ställa fram mina tre jultomtar så nu var det klart! Haha, nä men att julpynta är inte riktigt min grej, men några tomtar kan få stå och pryda mitt rum som sedan idag nästan är helt dammfritt. Nästan. Orkade inte ge mig på att dammsuga under sängen bland annat.

Googlade jul nyss och hittade en sida där man kan se årets julklapp och även tidigare års julklappar. Det var så intressant att jag klistrade in hela listan här ;P

  • 2007 GPS
  • 2006  ljudbok
  • 2005  pokerset
  • 2004  platt TV
  • 2003  mössa
  • 2002  kokbok
  • 2001  verktyg
  • 2000  DVD-spelare
  • 1999  böcker
  • 1998  dataspel
  • 1997  elektroniska husdjur
  • 1996  Internetpaket
  • 1995  CD-skivor
  • 1994  mobiltelefon
  • 1993  parfym
  • 1992  TV-spel
  • 1991  CD-spelare
  • 1990  wok
  • 1989  videokamera
  • 1988  bakmaskin

Kan inte låta bli att skratta lite smått över 2003 års julklapp. Haha, en mössa? Och det var liksom 2003, inte alls så längesen ju! Sen året därpå blev det iaf en platt-tv, lite roligare än en mössa iaf :P Men 2008 års julklapp ska tydligen bli att ge bort en upplevelse. Det är ju grymt mkt roligare än en kokbok iaf!

Jag känner att jag verkligen har kommit över den där perioden då man tyckte att det var så himla kul att få massa julklappar och bla bla bla. Detta året har jag inte önskat mig nånting. Men om jag nu får nåt så tänker jag ju såklart behålla det, hehe.


En sån här upplevelse ska jag ge bort till någon detta året (; nån som vill?


Nu ska jag kolla på top-model repriser, och sen så ska jag fundera på vad jag ska hitta på ikv! Får se vad jag är sugen på denna fredag :) Ha det så bra ni! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0