Ännu en ledig dag

Heej!
Jag sov länge idag, som vanligt. Har sovit länge i en vecka typ. Har väl blivit förslappad nu när jag är ledig så mkt. Idag kände jag iofs för att vara ledig, så att jag kan plugga på teorin och sånt. Men what about tomorrow? Då vill jag nog inte vara ledig. Får se om jag ringer runt till några affärer idag och frågar om de behöver folk! För jag måste ju faktiskt ta tag i detta själv, det är ju inte precis så att något jobb kommer söka upp mig.

Påtal om annat hade jag så jäkla ont i min mage inatt. Typ under revbenen, och det gjorde så ont att jag nästan började gråta! Visste inte vart jag skulle ta vägen, för hur jag än satt eller låg så fortsatte det att göra ont. Men som tur var så vaknade jag upp utan smärta! :P

Idag blåser det jättemkt ute och inte nog med det så regnar det också. Jag älskar den kombinationen av väder. Verkligen. Men ska nog ändå ta mig ut sen och gå en liten runda.

Hörs sen bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0