After ten

Idag blev det en sån där hastig uppstigning när min telefon ringde vid 8. Jobbet undrade om jag kunde jobba idag, och även om mitt hår var alldeles för smutsigt för att visa sig ute egentligen så tackade jag ja såklart. Måste ju ta varje liten jobbtid just nu! Trots mitt smutsiga hår (haha, okei, så allvarligt var det kanske inte :P) så gick det bra att jobba. Det var ganska kul idag med, tiden gick fort och det är bra! Jobbade från 10 till 19.15.

Kom hem för ett tag sen och då sprang jag direkt in i duschen för att slippa se my dirty hair. Haha men jag upptäckte att det inte fanns nån duschkräm så jag fick smörja in hela min kropp med babyolja ^^ men mjuk blev jag verkligen. Som ett barn!

Nu vill jag inte skriva något mer, muhaha! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0