Waiting

Vaknade för inte så längesen och ska strax iväg till bussen. Hade egentligen tänkt ta en buss vid 10.55, men nu ser jag att jag nog kan utesluta det... får ta den vid 11.50 ist. Fastnade här en aning för länge verkar det som.

Jag är så trött på att det ska regna varje dag, och igår åskade det tillomed. Great. Vad hände liksom med sommaren som höll på att komma? Bra fråga.

Jag orkar inte ta nåt pass idag, hatar att ta såna kort där man måste se så allvarlig ut. Haha, känns så seriöst. Men aja, det är ändå bara jag som kommer se det. Och den som släpper in mig i det landet jag ska till under de närmsta fem åren!

Nä nu ska jag låta tvn roa mig en stund för jag är typ helt klar nu (:

Kommentarer
Postat av: A l e s s a n d r a

Hoppas dagen blir bra trots brist på sol! =)

2008-07-08 @ 11:02:56
URL: http://issylee.blogg.se/
Postat av: A l e s s a n d r a

Första veckan är jag bara med familj och dom två resterand med en nära vän! Blir nog en toppen resa!

Ha det bra och hoppas det dycker upp lite sol här också =)

2008-07-11 @ 23:17:03
URL: http://issylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0