To be honest

Oj vad tiden gått fort idag. Imon är det jobb igen som gäller. Känner mej inte särskilt sugen om jag ska vara ärlig. Känner mej inte sugen på nånting just nu. Är helt rastlös, men trots det vill jag inte göra nånting. Fan, hatar denna känslan jag har nu. Nån slags.. tomhet.

Saknar en del människor som jag inte träffat på jättelänge, men får aldrig nåt tillfälle att höra av mej på. Det kunde jag ju lisksom gjort idag, men har jag det? Nej. Men det är väl bara att inse att man tappar kontakten med en del. Har alltid varit så rädd för just sånt, och nu har jag nog råkat ut för det I guess.

Är rätt trött på det mesta just nu faktiskt. Vill bara iväg nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0