Scrubsmaraton inbokat

Igår när jag kollade på tv så upptäckte jag att det ska vara scrubs maraton på lördag! Wey det måste man ju fan se :) det är från den senaste säsongen och jag har inte sett alls många avsnitt från den, så I'm exited! Haha nämen. Det börjar iaf kl 18.00. Jag slutar jobba vid halv sex, så det blir ju lagom. Om det inte dyker upp nåt roligare på lördag iofs!

Imorgon så ska förresten jag och TH sova hos min mormor som passande nog bor i tingsryd (där jag jobbar) och med ca 5 minuters gångavstånd till självaste börjes! Hah, så vi ska iaf sova där för både jag och TH slutar vid halv nio och börjar vid ca 9 på lördagsmorgonen. Så ja, det blir ju perfekt. Det enda som känns lite trist är att vi är fast i tingsryd nästan hela helgen... haha, menmen vi har ju varandra. Och min mormor! Hon är verkligen världens bästa mormor :) hon ställer alltid upp för mig och är så snäll mot mig! Hihi

Nu ska jag tydligen handla åt min mamma. Hon tyckte jag kunde göra det eftersom att jag är ledig idag. Får väl göra som hon säger helt enkelt :P ska köpa massa såna saker som jag vill ha bara för det, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0