Min dag i text

Nu är jag hemma från jobbet. Eller okei, det var ett tag sen. Slutade nämligen vid halv 4 tiden idag! Egentligen skulle jag slutat vid kvart i 3, men inte då. Just denna dag då jag slutade tidigt klämdes det in ett infomöte :P fick alla information man behöver när man sitter i kassan. Det hade ju behövts någon gång i början egentligen för nu vet man ju ändå det mesta, haha. Men jag lärde mig kanske en ny sak eller två (;

Har nyss lagat och ätit mat med my family. Var tillomed med och handlade idag, påtal om det. Kände för att va lite snäll och hjälpa till o bära en kasse :)

Förresten så ringde TH innan och berättade att resan är beställd! Den ÄR beställd! Fan vad kul :) så om lite mer än en månad åker vi. Var den 20 augusti om jag inte minns fel. Yesyes. Måste fixa ett nytt pass med, för mitt gamla som jag tog för ca 10 år sen gick ut för lääängesen :P

En mindre rolig sak som hände idag var att jag fick den där jävla-klänningen-som-jag-inte-vill-ha räkningen. Inte nog med det så var det såklart 50 spänn i påminnelseavgift. Så den betalade jag nyss och jag hade verkligen behövt de 600 kronorna. Damn, bara för det så tänker jag aldrig mer besöka www.stylebystars.se. Gör inte det du heller (;

Idag har det ju varit riktigt hett. Men jag märkte inte det förrän jag steg ut från mitt jobb, för där är man ju fast inne hela dagarna. Men jag satte mig iaf vid busstationen och tog del av solen en stund innan bussen kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0