Hetdag

Nu är det slut med ledighet för min del, och dags för hard work, work. Men aja, det dröjer inte länge förrän mina arbetsveckor är slut och jag kan njuta av sommaren på riktigt! Synd bara att det inträffar i mitten av augusti, då sommaren nästan är över :O men ska ju till turkiet då, och där kommer man ju antagligen få uppleva en het sommar (;

Har faktiskt varit i turkiet en gång innan. Det var också i augusti, och det var väldigt varmt kan jag minnas.

Jag jobbar till halv nio idag så jag ska sova hos min mormor! Även th slutar vid halv nio så hon ska också sova hos min mormor :) om det är någon annan som är intresserad av att sova där så är det bara att höra av sig ;P haha. Nämen.

Jag vill bada! Det är värsta varmt ute nu, och klockan är liksom 11. Wie sommaren kanske har kommit hit ändå. Fast, man ska ju inte ha för stora förhoppningar, som jag brukar säga :P

Min buss går nu om två timmar så det är kanske dags för mig att göra mig i ordning och packa ner lite nödvändiga saker, typ bikini o så ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0