Heat

Kollade nyss klart på en film, Juno, och den var helt okei. Ingen såndär "wow" film kanske, men ändå. Det var vääldigt längesen jag såg en sån film som man fortsätter att tänka på i flera veckor framåt, haha. Det har faktiskt hänt.

Oj vad varmt det är i mitt rum nu alltså. Det är en nackdel med sommaren (även om det inte är så fint väder ute) att det alltid blir så jäkla hett i mitt rum. Det är jättejobbigt att sova här. Och det är omöjligt att sova två st kan jag ju säga :P cheeses, blir som en bastu!

Idag är det söndag, och jag har aldrig tidigare varit något big fan of söndagar... men nu har jag blivit det tack vare att jag alltid är ledig på just söndagar! Börjes har stängt då, och jag klagar inte. Fast iofs så är söndagar en perfekt dag för jobb (för att de brukar vara ganska tråkiga) men börjes är inte de som ändrar på traditioner :P

jobbade ju förresten igår och i fredags. Jag var jättetrött igår när jag kom hem :/

Nej nu måste jag lämna detta rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0