Fick tillbaka klänningen som jag skickade tillbaka

Justja, idag när jag hade vaknat upptäckte jag ett paket som hade kommit med posten. Det var såklart en klänning som jag skickade tillbaka för några veckor sen, som jag hade tänkt ha på min student men det gick inte för att den kom försent och sådär. Jag kunde inte komma på nåt annat bra tillfälle att ha den på, så jag skickade tillbaka den. Men som sagt så åkte den tillbaka hit eftersom att returen inte hade blivit godkänt. What the fuck. Blev lite arg, för det  stod att anledningen till det var för att det var många fläckar på den... ehm, och ja verkligen. Jag letade som en galning efter de där fläckarna, men hittade inte en enda. Menmen, får väl helt enkelt trycka in den i garderoben och vänta på ett tillfälle att använda den. Haha, fast den var lite för stor med kom jag på nu :P så, nej den får helt enkelt bara hänga där och glömmas bort!

Såhär ser den ut iaf



Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0