Cant wait

Min sista jobbdag denna veckan påbörjas om några timmar. Cant wait... att bli ledig. Är så trött på att jobba just nu, känns som att jag tillbringar hela mitt liv i tingsryd. Skulle ju lika gärna kunna flytta dit (BIG NO!) haha. Näämen. Sov hos min mormor i förrgår, så det är kankse därför det känns som att jag är där hela tiden. Men ikv ska jag hem! Slutar dock inte förräns halv nio så kommer väl hem vid nio tiden. Men om ingen kan hämta mig måste jag vänta helt ensam i tingsryd tills 22.40. Vilken dröm ^^ haha, nämen inget ont om tingsryd eller så, det är bara det att jag förknippar det med sura bönder just nu.

Nu måste jag göra mig i ordning och försöka hitta ett par kläder för dagen :P

Ha det bra! See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0