Broke

Heej! Var ju visst ett litet tag sen jag uppdaterade. Men idag kan jag passa på, för jag är ledig! Kom nyss hem från stan. Var tvungen att hämta mitt pass som hade kommit idag, eftersom att idag är den enda lediga dagen för mej denna veckan. Mamma och pappa skulle in så jag joinade dom :) förutom att jag fick mitt väldigt fina pass, så köpte jag såklart upp alla mina pengar typ! Haha, då kändes det som att det inte gjorde nånting för jag får ju lön nästa fredag (inte denna tyvärr). Men såhär i efterhand insåg jag lite smått att jag skulle sparat lite kanske, men what the heck. Jag överlever nog.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av the hills. Haha alltid intressant att se när man är uttråkad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0