Another try

Nu påbörjar jag en ny blogg, tänkte försöka ge det en ny chans, för senast gick det inte så bra. Men det går säkert mkt bättre nu när jag börjar om helt från början! (Yeah right :P) Kan inte påstå att jag blev så nöjd med namnet, verkligen alla var upptagna! Så jag tog första bästa låtnamnet jag såg, och det blev alltså walkingby. Haha, aja får helt enkelt leva med det.

Jag är ledig idag, vilket känns underbart skönt! Jobbar som semestervikarie i en affär, och man är ledig minst två dagar i veckan. Det är bättre än att jobba hela veckor i sträck tycker jag.

Nu ska jag kolla om det är varmt ute, isf blir det lite solning! Måste ju förbereda mig inför den kommande (förhoppningsvis) utlandsresan som blir snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0