Wrong shoe

Haha, märkte nyss en liten kul sak! Jag köpte ett par skor i Gbg i helgen, och nu när jag skulle ta fram dom och testa dom så upptäckte jag till min förvåning att den ena skon inte riktigt passade min fot. Jag undersökte saken lite närmare och insåg att jag fått två högerskor! Hm, så nu undrar jag när jag kommer få användning för dom? :P Nä, men får helt enkelt söka upp Dinsko (som även finns i växjö, där hade jag tur) och fråga om... ja jag vetefan vad jag ska fråga, men dom kanske har nån bra ide får vi hoppas! :)

Nu ska jag titta på lite scrubs och sen läsa i körkortsboken, man kanske lär sig nåt nytt, vem vet? ;P


En sånhär stor sko skulle man haft!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0