Wake up

Hej!
Idag har jag typ inte gjort nånting änsålänge, inget intressant iaf. Usch jag är så trött på att vara här hemma nu, vill ju liksom göra saker och inte bara låta mitt liv rinna iväg såhär. Tiden går så mkt fortare när man inte gör nånting tycker jag, och jag vill inte att det ska gå för fort. Hade gärna jobbat några dagar denna veckan, men det verkar inte som att det blir så mkt med det. Och jag orkar inte vara sådär "på" hon som har hand om schemat hela tiden heller. Skrev ett mejl till henne förra veckan och frågade om det fanns lite mer jobb innan jul och så, och hon skulle se om det fanns! Men antagligen så finns det väl inte något mer att "ge ut".

Ibland saknar jag tiden som var innan, för några år sen. Då behövde man inte oroa sig för framtiden så mkt, utan man gick i skolan och gjorde det man skulle göra och behövde inte tänka så värst mkt. Nuförtiden är det nästan det enda jag gör; att oroa mig och tänka alldeles för mkt. Jag vet inte om jag är redo för att vara vuxen, och bete mig som en vuxen. Jag känner mig iaf inte särskilt vuxen. Skulle lika gärna kunna platsa i högstadiet eller något. Jag har så många frågor och tvivel just nu, men några svar har jag inte lyckats hitta! Känner mig så himla tom ibland, som att jag liksom inte har något att komma med. Äh jag vet inte. Och jag orkar inte sitta här och deppa heller, men denna dagen vaknade jag tyvärr på depp-humör, vilket säkert de flesta gör nångång...

Nu är jag helt ensam här hemma ett tag, och jag känner inte för att vara ensam. Ska kolla på top-model repriser nu iaf :) haha, jag och min syrra har följt dessa repriser på tv ett tag nu! Men idag är hon inte hemma, så nu får jag sitta där och kolla all by myself :P

Ha det bra!






Saknar Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0