You make my world go around

Nämen hej! Bättre sent än aldrig bloggar jag nu idag. Jag är övertygad om att uppdatering i min blogg varit väldigt efterfrågad i bloggvärlden idag. Haha nä, skämt och sido som en del säger. Jag hade bland annat en idrottslärare en gång i tiden som använde det uttrycket väldigt flitigt. Nästan för flitigt. Men det ska vi inte prata om nu, det var bara en sak som jag kom på nu när jag själv skrev den där löjliga meningen!

Idag skulle jag ju egentligen haft körlektion och påbörjat nya äventyr, men det blev ju som sagt inget med det. Det fanns heller inga mer tider att boka denna veckan, så jag får helt enkelt se till att inte glömma bort det jag lärt mig. Ibland när jag kör känns det som att jag tror att jag kan mindre än vad jag egentligen kan. Jag tror nog inte på mig själv ibland. Så får man inte tänka Therese larsson :P fyfyfy.

Åh jag fick näästan en såndär liten julkänsla innan när det kom några små snöflingor! Men det är svårt att få julkänsla nuförtiden, och när man väl har fått den så kan det försvinna snabbt som fan. Haha, inte för att det är superviktigt att få den där känslan... men det är ju trots allt bara juletider en gång om året. Och man måste passa på att njuta av denna mysiga tid tycker jag :)

Jag ska jobba på torsdag och på lördag denna veckan. Nu har ju börjes börjat med längre öppetider på lördagar (ända fram till klockan 8 :O) så jag ska jobba lite längre än vanligt då!

Om en månad flyttar min vän th. Kommer kännas grymt konstigt, men jag vet att vår vänskap inte kommer förändras. Iaf inte till det sämre. Det får inte hända. Det får aldrig hända, men det är vi medvetna om ;) hihi.


Denna bilden visar hur mkt jag gillar min vän th! <3 Jag ska alltid hålla fast dig, muhihi ;)

Kommentarer
Postat av: therése

iih, klart den inte kommer förändras sötvän :P

2008-12-04 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0