BlackJacket

Idag är det torsdag och det betyder att det snart är helg ju! Och inte alltför snart är det ju fasen julafton och nyår. Shit, tiden går fort alltså. Jag har inte hunnit göra så mkt mer idag än att duscha, men senare ska jag och th åka in till stan och träffa emelie. Det ska bli kul, för det var ett tag sen vi sågs! Men detta är inte förrän vid 4 tiden eller nåt :)


Jag fick ett litet ryck innan och beställde denna jackan! Har ett svagt minne av att jag testade denna för längesen och jag har för mig att den var rätt snygg. Eller så var det kanske den som jag inte passade i alls... aja iaf så chansade jag på det förstnämnda, men vi får se om detta stämmer när den väl kommer hit till mig! Men jag behöver faktiskt en sånhär svart jacka till min samling, så vi får hoppas på det bästa ;)

Nu ska jag nog göra ett teroitest och sen ska jag och min syrra fixa lunch!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0