Nothing's perfect

Hey there!
Idag var jag tvungen att vakna tidigt igen, för jag skulle ta bussen till stan vid halv tio. Det kändes väldigt jobbigt att vakna idag, det var mörkare och kallare än vanligt. Uuuh, det är verkligen jobbigt att gå upp från sängen när man fryser. Men det ska vi inte tänka på nu. Imorgon kan jag antagligen sova så länge jag vill, och slipper då gå upp när det är som kallast och mörkast :P

Körlektionen gick rätt bra! Min körlärare sa iaf att det gick bra, men jag är alltid så hård mot mig själv så om jag gör minsta lilla fel så ser jag det som ett misslyckande. Jag är väl lite väl perfektionistisk ibland skulle jag tro, måste försöka lära mig att det inte går att göra allt perfekt. Man kan inte vara perfekt heller för den delen. Jag tar ju faktiskt körlektioner för att lära mig, men det kan jag typ aldrig inse verkar det som :P

Efter körlektionen så tog jag mig till stan helt inställd på att köpa julklappar, och inget annat. Trots det så köpte jag såklart saker till mig, och en ynka liten present till min syster. Det blir alltid så, köper alltid massa annat till mig själv när jag ska köpa julklappar. Det är likadant varje år! Haha.

Nu blir det simpsons, det var längesen jag såg det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0