Positive thoughts

Hej! Idag är det söndag för de som kanske inte visste det. Jag har äntligen fått sova ut så nu känner jag mig ganska så pigg, woho! Piggare än vad jag kände mig igår iaf. Det var jobbigt att jobba, var tvungen att stiga upp vid halv 7 för min buss gick vid halv åtta ungefär och vid den tiden vill man sällan vakna på en lördag precis. Jobbade till halv 6 men kom inte hem förrän vid halv sju, för att mina föräldrar skulle hämta mig och de envisades med att dom skulle handla massa också! Jag trodde ju att de skulle vara klara när jag slutade, men nehej då, de segade sig mer än vanligt kändes det som :P haha, men aja. När jag väl kom hem var jag inte särskilt sugen på nånting egentligen, bara några timmar tidigare hade jag känt för utgång eller iaf åkt in till stan, men helt plötsligt försvann det. Men jag tog mig till th vid 9-tiden och vi var båda sådär tröttflummiga, så visst blev det en kul kväll ;D haha.

Jag har faktiskt hunnit köra lite bil (till bramstorp där pappa skulle hämta nån grej hos hans vän). Det kändes kul att köra idag! Men jag glömde sakta in tillräckligt mkt när jag skulle svänga in på "pappas väns" tomt, så pappa fick lägga i handbromsen. Efter den lilla händelsen frågade jag mig sen om jag verkligen borde ta körkort, det kanske inte är min grej. Haha, och dessa tankar uppstod av ett litet misslyckande, insåg jag sen. Så jag valde att fortsätta hålla på med mitt körkort, och körde hela vägen tillbaka igen med positiva tankar :) haha.

Jag tänkte faktiskt kolla på en julfilm idag! Känns ju lite mys såhär bara några veckor tills julen börjar. Men jag tror jag ska gå en långis runda först.

See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0