Ralph rocks

Heey! Blev bara lite sugen på att skriva ett litet inlägg, men jag ska fatta mig kort. För jag är trött, vilket jag inte alls borde vara egentligen. Men jag skyller på förkyldning och brist på sovmorgnar, haha ;P Idag gick jag upp vid 8, och det ska jag även göra imorgon. Men jaja, det är ju ett senare bekymmer!

Idag har jag varit i stan halva dagen. Först körlektion, och sen hängde jag med emelie med flera på stan i några timmar! Tanken var ju att inhandla lite julklappar, men det gick inte särskilt bra för min del iaf... får köpa dom jag har kvar på börjes eller nåt.

Nä nu fick jag brist på saker att skriva så hejdå blogg!


Denna parfymen luktar btw underbart gott, och så kommer jag kanske lukta framöver, för jag har nämligen önskat mig den i julklapp ;)

Kommentarer
Postat av: Linus

Så vad tror du, blir det parfymen då?

Du låter så säker ;)

2008-12-18 @ 23:30:37
Postat av: Linus

Så vad tror du, blir det parfymen då?

Du låter så säker ;)

2008-12-18 @ 23:32:00
Postat av: Tessi

hehe okeidå, jag är gaanska säker på att jag kommer få den faktiskt ;)

2008-12-21 @ 13:25:16
URL: http://walkingby.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha okej.. Ja det är väl bra det då.. :p

Hoppas att den luktar gott också.. ;)

2008-12-23 @ 00:16:02
Postat av: Tessi

Hehe oja! Den luktar jättegott :)

2008-12-23 @ 23:09:06
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0