Jobbhelg

Heej! Idag är det så mkt som 4 advent så idag tändes det sista ljuset. Haha, fast man kan ju tända ljus vilken dag man vill iofs, men ändå. Det är alltså julafton på onsdag och jag har ännu inte alla julklappar färdiga. Men th's paket är iaf helt klara! Det ända som fattas är att slå in ett av paketen. Det måste jag göra idag för vi ska ge våra julklappar till varandra idag :) vi har inte setts alls mkt denna helgen, förutom på jobbet då vi hade rast exakt samma tider. Så idag ska vi alltså ses!

Jag är verkligen jättetrött idag. Det var inte mkt helg jag fick denna helgen :P kom hem vid 20.00 både i fredags och i lördags. Haha jag var på jättedåligt humör i fredags när jag kom hem, för att jag visste att jag var tvungen att vakna supertidigt dagen efter och hann alltså inte göra nånting, förutom att duscha. Höll faktiskt på att somna när jag duschade, så trött var jag! Det har varit jättemkt folk och handlat denna veckan/helgen, så jag fick jobba över både i fredags och igår. Men igår blev det bara en halvtimme mer iaf, stannade kvar tills dom långa köerna var över. Egentligen hade jag ju inte precis nån "skyldighet" att stanna kvar egentligen för jag hade inte någon stjärna eller nånting (vilket betyder att man kan få behöva stanna kvar om det är mkt folk), men jag tänkte vara lite snäll såhär några dagar innan jul ;D

Usch, vilket extremt tråkigt blogginlägg detta blev. Haha, men det kan man nästan avgöra genom att läsa rubriken ;P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0