Tredje advent

Hejhej! Här sitter jag och är trött som om att jag inte sovit på ett tag. Men jag var faktiskt tvungen att sova litegrann nyss, det var akut. Så nu är jag väl något piggare iaf :) inte nog med att jag är trött så har jag även gått och fått ont i halsen och feberkänsla. Jag är 100 på att det är detta vädrets fel. Det blåser och har sig varje gång jag är ute. Känns ju väldigt pepp att jag blir förkyld just nu, då jag har en ganska fullproppad vecka med jobb framför mig! Men jag ska då se till att använda mig av alvedon, för det är inte påtal om att sjukanmäla mig. När jag äntligen har fått lite jobbtider liksom! Får lägga mig tidigt ikv och dricka massa te nu snart så löser det sig nog.

Kvällen blev kul igår iaf! Även om th och jag anlände till förfesten lite senare bara för att bussförbindelsen mellan ingelstad och växjö inte är de bästa på lördagar. Men vid nio tiden kom vi dit så vi var ju där ett tag iaf. Sen slutade kvällen på stan och oleo :)

Idag blev det inget bilkörande, vilket var synd för nu kommer jag inte kunna köra något hemma innan nästa körlektion. Menmen, det får väl bli så helt enkelt. Kanske iofs kan klämma in lite körning på tisdag, då jag är ledig... eller nej förresten, då skulle pappa nog på julbord efter sitt jobb. Och jag kan ju tyvärr inte övningsköra själv.

Följde med mina föräldrar och syrra till stan idag, var jättelängesen jag träffade farmor och farfar. Skulle gratta farmor som fyller år imon! Där bjöds det på goda bullar, mmm. Vi satt och pratade i mer än en timme skulle jag tro, och det var mys :)

Ska fixa te nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0