Storhandling

HEJ! Här sitter jag och undrar varför jag sitter ner när jag redan gjort det hela långa dagen typ. Haha, jag har tydligen inte fått nog av att sitta på jobbet! Det blev ganska mkt sittande där de sista timmarna, för alla hade visst bestämt sig för att storhandla idag (och gärna över 1000 spänn, och då blir det många varor). Jag känner att mina armar och axlar m.m. inte används på rätt sätt för ibland när jag lyfter tunga fågelfröpåsar och djurmat på bandet, så knäcker det hejvilt i min kropp. Eller ja, armarna då. Menmen, jag ska ju inte klaga. Jag jobbar ju inte med detta varje dag, som vissa andra faktiskt gör!

I början av mitt arbetspass fick jag springa runt och hjälpa till där det behövdes, så jag gick till cafet och där var det kul! Där kan man ju iaf prata med någon/några. När man sitter i kassan kan man ju bara växla några meningslösa ord med kunderna. Haha okei inte meningslösa kanske... men det är ju inte så att man pratar om massa saker med dom :P man säger ju mest "hej" och "det blir såhär mkt".

Imon hade jag tänkt ta en tripp till staden, jag måste dit och fixa en del grejer. Vet dock inte om jag ska göra det supertidigt, tidigt eller lite senare på dagen? Haha, th ville att jag skulle vara hemma vid 4 tiden iaf, så att hon kan hämta en sak eller två som hon har här ;P

Nu ska jag söka mig till min säng ist! Pusshej och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0