Snöonsdag

Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen, kan ju fortfarande inte sova längre än till halv tio typ. It drives me crazy sometimes ;P haha, men det är bara att se glad ut och hoppa upp helt enkelt. Detta gör att jag blir trött mitt på dagen, då man helst inte ska vara trött liksom. Menmen.

Idag ser min dag ganska tom ut. Det enda jag borde passa på att göra är att slå in julklappar. Men usch vad jag tycker det är tråkigt. Mina paket blir så fula att man nästan inte kan hålla sig för skratt! Ser oftast ut som att jag bara tagit på lite julklappspapper runt om och med massa tejp på. Jag får aldrig för mig att pynta det med nåt fint snöre eller så heller, nejnej, utan det enda som oftast finns på är en såndär klisterlapp där det står vem det är till. Haha, detta är alltså inte min grej riktigt! Men det är ju tanken som räknas ;)

Det har snöat sen jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade. Hoppas på att det inte blir för mkt snö, då blir det jobbigt. Ska trotsa snön och gå en runda nu snart hade jag tänkt. Efter det ska jag duscha i 50 grader varmt vatten!

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0