Snart börjar nästa år!

Idag är det alltså nyår! Kan väl inte påstå att jag känner mig sädär super-på-topp. MEN, det ska inte hindra mig från att fira nyår såklart ;) mår lite bättre idag iaf, inget halsont utan bara förkyldning med extrema nysningar. Hatar att nysa, men när jag är sjuk så kan jag nysa hur många gånger som helst. Får väl leva med det helt enkelt!

De flesta verkar jobba idag, och tur att inte jag gör det för då hade det inte varit stor chans att jag är pigg ikv. Nu har jag ju tid att vila :) duschade i ca 100 grader innan, och då blev allt mkt bättre.

Oj klockan är redan två nu. Måste ringa lite samtal och bestämma lite mer inför kvällen! Men som sagt så jobbar typ alla, så får vänta liten stund till :P

Nu ska jag äta en halstablett, och om vi inte hörs innan nästa år så säger jag GOTT NYTT ÅR! Hoppas alla får en kul kväll :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0