Signs

Nu är det redan kväll! Tiden har gått så fort idag att jag inte ens har hunnit kolla på klockan ;P haha, för att komma med nån slags jämförelse.

Innan gjorde jag chaite, och det är så jävla gott! Mmm har blivit besatt tror jag! Köpte det senast jag var i stan tror jag och drack det senast i fredags om jag inte minns fel. Det ska innehålla skummad mjölk, det är det som gör det goda enligt mig!

Imorgon har jag körlektion, hoppas inte att den blir inställd som den förra blev. Det hade ju varit lite otur. Kommer nog få repetera massa imon. Åh det hade varit så skönt om man hade haft körkortet avklarat... ibland frågar jag mig själv varför jag inte började när jag fyllde 18, men iofs så var jag inte alls sugen på att ta tag i det då. Inte för att jag precis kan påstå att jag är så sugen nu heller, men man kan ju inte bara sitta och vänta på att bli det? Fast, på ett sätt är jag ju sugen på att ha körkort såklart. Då får man ju lite mer frihet, som kloka th har sagt, haha!

Ska kolla på ännu en film nu! Den förra jag och min brossa kollade på var en barnfilm ;P the flight before christmas eller nåt hette det. Hihi, julfilmer är mys :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0