Prosit

Tack för att denna dagen snart är slut! Slut är precis hur man kan beskriva mig just nu. Förkyldningen var inte så mkt bättre idag när jag vaknade, men då mådde jag inte så som jag gör nu. Detta tillståndet nådde mig precis efter min middag vid 14.00 typ. Efter det har jag nysit på varannan kund, och de restrerande har jag snörvlat på. Plus att mina ögon har runnit halva dan så jag har inte sett särskilt mkt, haha! Jag måste ha sett helt hemsk ut idag alltså. Usch det enda jag tänkte på var att sova. Men som sagt, snart är denna dagen över och jag ska sätta punkt för den närsomhelst och sova för jag har så ont i mitt huvud.



Tur att jag är ledig imon iaf, och på onsdag med! Fast då har jag iofs körlektion vid 10, men jag satsar på att vara frisk då. Jag jobbar torsdag, fredag och lördag också denna veckan. Känns bra att ha många jobbtider denna veckan :)

Ska gå på nässprays-jakt så nu sätter vi en punkt här.
Puss

Kommentarer
Postat av: Per

Ush vad jobbigt : ( sjuk på jobbet är inte kul..men du såg inte så hemsk ut när jag träffade dig iallafall : p hoppas du blir bättre snart < :

2008-12-15 @ 22:01:52
Postat av: Tessi

Usch ja, det är ingen hit! Hehe okei, men mot slutet av kvällen såg jag nog väldigt hemsk ut iaf :P tack ska försöka, mår lite bättre idag iaf :)

2008-12-16 @ 12:28:04
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0