Pannkaka

Hej! Idag har jag visst haft en ganska bloggfri dag kom jag nyss på. Det har faktiskt känts som att något har fattats så jag kände mig nu tvungen att skriva ett litet inlägg. Inte för att jag brukar vara sådär jätteaktiv, men iaf ett inlägg om dagen har jag lovat mig själv och mina kära läsare ;) haha.

Idag har jag inte gjort nåt alls, har varit helt seg och trött och känt mig lite smått vilsen. Känner mig sådär sjuk nu med, bara för att jag fick massa nysningar innan. Jag tror jag har en nyssjukdom eller nåt, den brukar komma till mig ganska ofta ;P usch, det är värsta jobbigt att nysa.

Jag och mamma gjorde pannkakor idag, jag blev så sjukt sugen på det och hon var ledig så pannkakor blev det! Jag själv är ingen naturbegåvning när det gäller pannkakor utan dom blir bara tjocka och brända! Men mammas blir sådär

perfekta. Jaja, slutpratat om pannkakor nu! 

Imon skulle jag egentligen ha körlektion men så ringde någon och sa att den var inställd pga. sjukt barn (alltså körskolelärarens barn var sjukt :P) så då blir det alltså ingen! Kollade om det fanns nån mer att boka denna veckan, men icke. Så jag får väl köra som fan här hemma. Fast det känns bara som att man gör samma saker när man kör hemma med en förälder. Men det är väl bättre än inget, så att jag inte glömmer bort alla viktiga saker jag lärt mig! Körde lite med mamma innan, men bara för att jag kände mig sådär sjuk och frysig så var jag totalt okoncentrerad. Får väl hoppas det går bättre nästa gång.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0