Now or never

Jag blev lite gladare när jag kollade min mejl för femtonde gången innan (hehe :P) för jag hade fått ett mejl från jobbet och jag hade fått en del tider faktiskt! Så nu känns det bättre. Jag vill ju liksom jobba och få pengar, men det är rätt svårt att få heltidsjobb, så jag nöjer mig med att ha det såhär för tillfället! Även om jag hellre skulle vilja jobba lite mer. Men ska fråga om jag kan få lite mer tider på det "vanliga" schemat sen nästa år, det skadar ju inte att fråga liksom! Och jag begär ju inte precis så mkt, utan 3-4 tider räcker för att jag ska bli nöjd faktiskt! Nu har jag en dag schemalagt i månaden :P men ja, vi får se om det går att få mer helt enkelt!

Nu är jag inte helt ensam hemma längre iaf. Mamma är på julbord och min brossa tränar, så det betyder att pappa och min syster är hemma :) ska ta mig neråt och umgås lite med dom!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0