Juldag

God jul i efterskott bloggen! Orkade inte logga in här igår och skriva god jul ens (haha, så mkt betyder min blogg för mig ^^ ) Men nu sa jag alltså det!

Julaftonen igår var mys med massa mat och julgodis. Åt precis en till omgång med julbord med familjen, och nu vill jag inte ha mer julbord förrän nästa jul. Åt ju julbord x 2 förra veckan på jobbet också. Min farmor och farfar var här igår och firade med oss, så det var kul att träffa dom! Fick inte sådär övermkt med julklappar detta året, men det ville jag inte heller. Jag blev helnöjd med det lilla jag fick. Fick ganska mkt pengar och det är ju nästan det bästa man kan få, så slipper man bli missnöjd över julklappar som man kanske egentligen inte behöver osv. OCH jag fick den där parfymen jag snackat om ;)


Jag firar jul!

Idag är det ju juldagen och ska antagligen ut och festa lite ikv! Är riktigt taggad inför det, så när jag inte är såhär äckligt mätt längre ska jag fixa till mig litegrann :)

Vi hörs, pussheej!

Kommentarer
Postat av: Per

: D har med tröttnat på julmat nu xD festa låter som en bra ide : ) själv hänger jag i soffan å ser på vänner innan kvällen : p hoppas du får en trevlig kväll < :

2008-12-25 @ 17:17:36
Postat av: Tessi

Hehe ja ingen mer julmat nu tack :P okei men vänner är ju kul!

2008-12-28 @ 21:03:21
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0