I'm alive

Här har det varit tyst ett tag, men nu är jag här igen! Har inte ens hunnit kika in hit de senaste dagarna. På juldagen blev det lite partey. Det blev inte utgång för man var tvungen att ha vip biljett för att komma in på alla ställen (om man inte kände för att stå i världens kö). Menmen, det blev kul ändå!

Igår jobbade jag först ett kort och lagom pass, 9-15 typ! Är inte van vid såna korta pass så det gick ovanligt fort ;P men det var bra att jag slutade tidigt för då hann jag åka hem och duscha och äta innan th hämtade upp mig här. Hon och robin fick sin lägenhet igår! Det var meningen att jag skulle hjälpa till, men jag vet inte om det blev så mkt gjort från min sida egentligen, haha men vi hade kul iaf! Lägenheten kommer bli jättefin tror jag :) blev lite svårt att ta sig hem igår bara, för det går inte så jättemånga bussar ifrån bergsnäs och vi alla hade ju druckit (haha och jag har ju inte ens körkort). Men det löste sig för det gick en ganska passande buss sen vid halv två, som det var precis att jag hann med för övrigt. Var tvungen att springa till den! Sen letade jag upp min syrra som jag åkte hem med till ingelstad. Sen somnade jag med en gång. Och idag vaknade jag med ont i halsen, så jag får vila idag så att jag är frisk till nyår!



Fan vad skönt att sova ut idag förresten, I'm so pigg ;D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0