Hope

Hey
Nu är jag vaken! Det är fredag idag, men för mig känns det iofs som vilken dag som helst med tanke på att jag varit ledig i alltför många dagar, haha. Men nästa vecka blir det inte så för då jobbar jag iaf 4 dagar! Är riktigt trött på att vara ledig, jag känner att jag vill göra saker. Men jag vill att allting ska hända så himla fort, och det går ju inte alltid. Vill så mkt, men känner mig väldigt begränsad just nu. Jag vet att jag måste ta mitt körkort innan jag ger mig på något annat, men jag orkar inte vänta. Jag vill härifrån nu, jag vill resa och allt på samma gång, men nej, det går ju inte att göra allt på samma gång! Jag har iaf planer på att åka iväg nånstans nästa år, har alltid velat testa på att vara au-pair :) th sa en gång att hon också var sugen på det, och det hade ju varit grymt kul om vi åkte iväg på nåt sånt tillsammans! Har t.o.m för mig att vi bestämde att vi skulle det ;)

Oj nu blev det mkt text på en och samma gång. Det är förresten helt sjukt att det redan är den 12 december idag, snart är liksom detta året slut. Om en månad är det ett helt nytt år och då kommer en del saker att bli annorlunda! Men jag ska hoppas på att det blir ett ganska bra år iaf :) fyller ju 20 för fasen!

Nu skriker axel på mig, så jag måste gå och krama honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0