Halka

Hej! Jag mår inte alls bra just nu, känner mig helt yr och varm och kall på samma gång. Damn, vill ju inte vara sjuk nu. Har iofs haft ont i halsen sen i fredags typ, och nu känns det helt klart som att jag har feber. Får väl helt enklelt sova sjukt länge imon så att jag blir frisk! Planerna inför imorgon är kanske en aning oklara, men det blir väl nån fest i stan :)

Jaha, great, nu mår jag illa också. Men jag antar att det är huvudvärkens fel! Idag har jag fixat lite grejer i stan, och så har jag även kört bil. Jag sov hos mormor igår för jag slutade vid halv nio och missade då den sista bussen :P Haha, igår var det förresten inte min dag. Dagen började inte bra alltså, jag mådde inte alls bra, kunde nästan inte ens prata och så gick jag runt och hostade på allt och alla, haha! Inte nog med det så halkade jag såklart på en isfläck. Och alltid när jag halkar så är det någon/några som ser. Det känns verkligen så fult när man halkar och så sitter man där och (iaf jag) skrattar för sig själv. För det är ju rätt komiskt ändå ;P men jaja, jag överlevde iaf och blåmärken är ju alltid snyggt.

Nu ska jag ringa th (:
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0