Four

Har slagit in massvis med julklappar nu. Men phu det var jobbigt, de sista blev helt knöligt och uppenbart inslagna. Och med uppenbart menar jag att man ser exakt vad det är man får typ, haha. Man ser konturerna av... ja jag ska ju inte precis avslöja något här så vi lämnar ämnet. Min syrra var snäll och hjälpte mig slå in julklappar, hon gav mig tejpen och sådär. Hihi tack så mkt :)

Jag hade tänkt gå en runda nyss, men tänkte att jag är ju trots allt lite småsjuk så jag kanske ska låta min kropp få vila litegrann. Min hals gör lite ont och mitt huvud med. Jag blir alltid så uttråkad när jag är sjuk, orkar inte vila och sova hela dagen. Menmen blir väl kanske frisk fortare om jag inte anstränger mig så mkt :P

Har städat lite halvt nyss med, men nu ska jag ta mig neråt och se vad min syrra pysslar med! Vi ska laga mat sen så att mamma blir glad.

See ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det för mat ni lagade?

Färdig med alla julklappar nu?

2008-12-16 @ 20:34:48
Postat av: Tessi

Hehe vi valde enkel mat; hamburgare :P men mamma blev glad! Jag är nästan klar med alla julklappar, men ska fixa dom sista imon :)

2008-12-16 @ 21:13:47
URL: http://walkingby.blogg.se/
Postat av: Linus

2008-12-17 @ 18:34:35
Postat av: Linus

Soft soft.. Blev gott gissar jag på. ;)

Lätt att laga iaf.. :p

Gick de bra med klapparna idag?

2008-12-17 @ 18:38:06
Postat av: Tessi

Haha oja, med tanke på våra matlagningskunskaper så ;D jo det är ju väldigt lätt att laga! Njae, gick väl lite sådär, köpte mest saker till mig själv :O haha, men det är ju faktiskt en hel vecka kvar tills julafton ändå ;)

2008-12-17 @ 21:30:03
URL: http://walkingby.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha jasså? Trodde ni var gourmetkockar.. ;)

Jasså du skämde bort dig lite istället.. Så trevligt :)

Ja visst är det ett tag kvar.. Men börjar närma sig nu.. ;)

Blir stressigt för söta dig.. :p

2008-12-18 @ 23:42:45
Postat av: Tessi

Haha där trodde du fel ;P oja det är alltid trevligt! Jo det ät ju för fasen på onsdag! Men aja, får fixa de sista julklapparna på tisdag :) hehe ja, men du har allt fixat och klart eller? :)

2008-12-21 @ 13:28:27
URL: http://walkingby.blogg.se/
Postat av: Linus

Men det gick o äta iaf ;) vad var det du köpte till dig själv då?

Haha fixa imrgn alltså.. Panik handla låter det som;)

Behöver bara köpa till mamma o pappa.. Mina bröder o jag har inte bytt julklappar på ett tag så jag behöver nog inte oroa mig för det..

2008-12-23 @ 00:24:17
Postat av: Tessi

hehe ja det är ju det viktigaste ;P ja det har jag redan glömt, men det var säkert kläder eller nåt! Ja men nu är allt klart för min del, slog precis in de sista nu :) jaha okei, det låter ju bra!

2008-12-23 @ 23:12:51
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0