Fearless

Godmorgon!
Idag hade jag planer på att åka in till stan och byta en julklapp och kaanske köpa mig en jacka... men jag orkar inte än på ett tag. Stan är ju öppet till 18.00 iaf så lite tid har jag allt på mig! Men kan inte påstå att jag är sådär supersugen, men måste ju byta innan det är försent!

Annars så hade jag tänkt... ja, vad hade jag tänkt att göra annars egentligen? Haha, nä jag har ju inte precis något planerat. Menmen, något behövs väl säkert göras.


Denna låten har jag nästan blivit besatt av, det är den första låten jag lyssnar på när jag lyssnar på musik nuförtiden! Haha, men jag blir glad av den! Fast den är bättre i "den vanliga" versionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0